Jak działa system?
z perspektywy sygnalisty
z perspektywy jednostki
Działanie systemu z perspektywy sygnalisty
Bezpieczny kanał
Sygnaliści mogą bezpiecznie zgłaszać wszelkie dostrzeżone nadużycia za pośrednictwem przyjaznego narzędzia do komunikacji.
Intuicyjna obsługa
System jest bardzo prosty w użytkowaniu. Zarówno zgłaszanie jak i obsługa zgłoszeń nie wymagają zaawansowanej wiedzy ani umiejętności. Przyjazny interfejs prowadzi użytkownika krok po kroku.
Bezpieczeństwo zgłoszenia
Tekst zgłoszenia wraz z załącznikami jest szyfrowany i przesyłany bezpiecznie. Wiadomość może odszyfrować wyłącznie specjalnie wyznaczony do tego operator zgłoszenia korzystając z identyfikatora zgłoszenia i nadanego hasła odczytu.
Kontakt zwrotny
Oprócz zachowania poufności sygnalisty system umożliwia również dwustronną poufną komunikację pomiędzy sygnalistą a osobą obsługującą zgłoszenie.
Działanie systemu z perspektywy sygnalisty
Dopasowany do potrzeb
Jednostka otrzymuje indywidualnie skonfigurowaną i dopasowaną do potrzeb platformę internetową do bezpiecznego przyjmowania i obsługi zgłoszeń.
Przydatne funkcje
System jest dostosowany do sprawnego zarządzania zgłoszeniami. Narzędzie automatycznie odpowie sygnaliście na zgłoszenie, przypomni o kolejnych obowiązkowych terminach, przygotuje rejestr zgłoszeń.
Szybkie wdrożenie
System zawiera gotowe do użycia, sprawdzone szablony regulaminów, tekstów, kwestionariuszy, formularzy zgłoszeń czy klauzul informacyjnych, które udostępnimy Państwu w ramach usługi.
Spełnij obowiązek prawny
Dzięki systemowi Twoja organizacja spełni wszystkie europejskie i lokalne wymagania prawne dotyczące odbierania i obsługi zgłoszeń naruszeń i nieprawidłowości.
Jedno rozwiązanie
na wiele potrzeb
Formularz Sygnalisty
Operator Zgłoszeń
Administrator Jednostki
Formularz dopasowany do potrzeb
  • Teksty, kategorie naruszeń, pola na formularzu dopasowane do potrzeb Twojej organizacji.
  • Poprzez jeden kanał można obsłużyć nieograniczoną liczbę jednostek organizacyjnych czy podległych.
  • System obsługuje 3 typy zgłoszeń: jawne, poufne i anonimowe.
  • Możliwość przypisania dedykowanych Operatorów do obsługi zgłoszeń z wybranych jednostek czy kategorii naruszeń.
  • Treść zgłoszenia wraz z załącznikami jest szyfrowana i przesyłana bezpiecznie do Operatora.
Sprawne zarządzanie zgłoszeniami
  • Efektywne i bezpieczne procedowanie zgłoszeń sygnalistów,
  • Poufny, dwukierunkowy kontakt z sygnalistą wraz z pełną historią komunikacji,
  • Przypomnienia o nadchodzących terminach wynikających z obowiązujących norm prawnych,
  • Powiadomienia o nowych zgłoszeniach i automatyczne odpowiedzi,
  • Przypisywanie Operatorów prowadzących zgłoszenie,
  • Generowanie zanonimizowanych zgłoszeń do plików pdf,
  • Moduł archiwizowania zgłoszeń i dokumentacji.
Szybka konfiguracja Systemu
  • System oferuje rozbudowane funkcje analizy, które usprawniają proces monitorowania i raportowania przebiegu obsługi zgłoszeń,
  • Dzięki gotowym do użycia, sprawdzonym szablonom procedur oraz treści, możemy niezwłocznie przystąpić do wdrożenia Systemu,
  • Automatycznie generowane rejestry zgłoszeń, zgodne z obowiązującymi normami,
  • Zabezpieczenia przed nadużyciami ze strony Sygnalistów,
  • Szkolenia dla odbiorców zgłoszeń i administratorów,
  • Materiały graficzne, które pomogą poinformować pracowników o istnieniu i przeznaczeniu kanału.
Certyfikowane
bezpieczeństwo
Nasz system jest zgodny z najwyższymi standardami bezpieczeństwa informatycznego i ochrony danych.
ISO 27001 Hosting
WCAG 2.1 (AA)
GDPR (RODO)
Certyfikat SSL
Szyfrowanie end-to-end
Bezpieczna autoryzacja
Bądź w zgodzie z przepisami!
Nasz system skutecznie wspiera organizacje w spełnieniu wszystkich obowiązujących wymogów prawnych przy odbieraniu i obsłudze zgłoszeń naruszeń i nieprawidłowości.
  • Zgodność z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 (tzw. dyrektywa o ochronie sygnalistów).
  • Zgodność z  projektem ustawy o ochronie osób zgłaszających naruszenia prawa.
  • Zgodność z Ustawą o ochronie danych osobowych (RODO)
  • Zgodność z wytycznymi dotyczącymi dostępności treści internetowych podmiotów publicznych
Czekasz na ostateczny kształt ustawy?
Bez obaw! Zobowiązujemy się, bez dodatkowych kosztów,
dostosować nasz system do wymogów prawnych opisanych w ostatecznej
ustawie o ochronie osób zgłaszających naruszenia.
Dlaczego my?
Doświadczenie
Bezpieczeństwo
Prosta obsługa
Jak zacząć z nami
współpracę?
01
Bezpłatna konsultacja
Pierwszym krokiem jest bezpłatna konsultacja, podczas której ekspert Mediapark opowie więcej o samym systemie, a przede wszystkim zada kilka pytań na temat specyfiki funkcjonowania Twojej organizacji.
02
Indywidualna oferta
Po zapoznaniu się ze specyfiką organizacji oraz jej potrzebami, ekspert Medipark przygotuje indywidualną ofertę wdrożenia systemu Bezpieczny Kanał Sygnalisty.
03
Uruchomienie systemu
Po uzgodnieniu szczegółów współpracy, przystąpimy do wdrażania systemu w Twojej organizacji.
Umów się na bezpłatną konsultację
Po wypełnieniu formularza skontaktuje się z Tobą
nasz konsultant, aby zadać kilka dodatkowych
pytań i umówić się na rozmowę wideo.


Pytania są po to, żeby nasz ekspert mógł lepiej się przygotować
do rozmowy. Dzięki odpowiedziom
na te pytania będzie mógł zapoznać się z:
  • ogólną specyfiką Twojej organizacji,
  • ewentualnymi problemami z jakimi się mierzysz,
  • Twoimi oczekiwaniami względem naszego systemu.

Przeważnie taka konsultacja trwa około 30 minut.

Adres

MediaPark Sp. z o.o.
Ul. Trylińskiego 10
10-683 Olsztyn

Biuro obsługi klienta

798 454 823 bok@media-park.pl

Współpraca / zapytania ofertowe

507 857 686 kontakt@media-park.pl
Wiadomość wysłana
Wiadomość została wysłana.
Dziękujemy!

Formularz kontaktowy