Jak działa system?
z perspektywy mieszkańca
z perspektywy samorządu
Działanie systemu z perspektywy mieszkańca
Mieszkaniec widzi problem
To może być palenie śmieci przez sąsiada, połamana ławka w parku lub zgłaszanie utrudnień architektonicznych dla osób z niepełnosprawnościami. Każda gmina decyduje indywidualnie jakie kategorie zgłoszeń są dostępne dla mieszkańców.
Mieszkaniec zgłasza problem
Zamiast skomplikowanej procedury kilkoma kliknięciami mieszkaniec może wysłać do urzędu krótką informację o istniejącym problemie z dokładną lokalizacją, opisem czy dokumentacją fotograficzną.
Mieszkaniec monitoruje postęp
Po zgłoszeniu problemu mieszkaniec ma możliwość śledzenia postępu w danej sprawie, widzi która komórka się tym zajmuję i jaki jest status zgłoszenia.
Działanie systemu z perspektywy samorządu
Prosta komunikacja
Bez zbędnej procedury mieszkaniec zgłasza do urzędu problem, propozycję lub pytanie z dokładną lokalizacją, opisem i dokumentacją fotograficzną.
Oszczędność czasu
Dzięki automatycznemu przydzielaniu zgłoszeń ta informacja natychmiast trafia do odpowiedniej jednostki lub komórki w urzędzie, która jest o tym fakcie powiadamiana poprzez mail lub SMS.
Wzrost efektywności
System organizuje i porządkuje wszystkie działania związane z obsługą zgłoszeń w urzędzie. Pozwala w sposób efektywny nadzorować pracę podległych jednostek i obserwować ich postępy w pracy.
Jedno rozwiązanie
na wiele potrzeb
Formularz zgłoszenia
Administrator
Formularz dopasowany do potrzeb
  • Teksty, kategorie zgłoszeń oraz pola na formularzu dopasowane do potrzeb Twojej organizacji.
  • System obsługuje 2 typy zgłoszeń: jawne i anonimowe.
  • Zgłaszanie interwencji za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
  • Możliwość samodzielnego zaznaczenia punktu na mapie wskazującego miejsce zgłoszenia lub przy użyciu geolokalizacji autora.
  • Mieszkaniec ma możliwość bieżącego monitorowania stanu realizacji jego zgłoszenia.
Sprawne zarządzanie zgłoszeniami
  • Przypisanie zgłoszeń do odpowiednich jednostek organizacyjnych lub wydziałów urzędu.
  • Automatyczne informowanie mieszkańców o statusie zgłoszenia.
  • Konfigurowanie kategorii i podkategorii alertów dopuszczonych do zgłaszania w twoim samorządzie.
  • Powiadamianie o nowych zgłoszeniach na wybrany adres email.
  • Przeglądanie alertów ze względu na ich status oraz kategorie zgłoszenia.
  • Możliwość zarządzania alertami (zmiana statusów – „oczekuje na akceptacje”, „otwarte”, „w trakcie realizacji”, „nie będzie realizowane”, „zrealizowane”.
  • Dostęp do pełnej historii zmian statusów.
Szybka konfiguracja Systemu
  • System oferuje rozbudowane funkcje analizy, które usprawniają proces monitorowania i raportowania przebiegu obsługi zgłoszeń,
  • Dzięki gotowym do użycia, sprawdzonym szablonom procedur oraz treści, możemy niezwłocznie przystąpić do wdrożenia Systemu,
  • Automatycznie generowane rejestry zgłoszeń, zgodne z obowiązującymi normami,
  • Zabezpieczenia przed nadużyciami ze strony Sygnalistów,
  • Szkolenia dla odbiorców zgłoszeń i administratorów,
  • Materiały graficzne, które pomogą poinformować pracowników o istnieniu i przeznaczeniu kanału.
Certyfikowane
bezpieczeństwo
Nasz system jest zgodny z najwyższymi standardami bezpieczeństwa informatycznego i ochrony danych.
ISO 27001 Hosting
WCAG 2.1 (AA)
GDPR (RODO)
Certyfikat SSL
Szyfrowanie end-to-end
Bezpieczna autoryzacja
Dlaczego my?
Doświadczenie
Bezpieczeństwo
Prosta obsługa
Jak zacząć z nami
współpracę?
01
Bezpłatna konsultacja
Pierwszym krokiem jest bezpłatna konsultacja, podczas której ekspert Mediapark opowie więcej o samym systemie, a przede wszystkim zada kilka pytań na temat specyfiki funkcjonowania Twojej organizacji.
02
Indywidualna oferta
Po zapoznaniu się ze specyfiką organizacji oraz jej potrzebami, ekspert Medipark przygotuje indywidualną ofertę wdrożenia Systemu Obsługi Zgłoszeń.
03
Uruchomienie systemu
Po uzgodnieniu szczegółów współpracy, przystąpimy do wdrażania systemu w Twojej organizacji.
Umów się na bezpłatną konsultację
Po wypełnieniu formularza skontaktuje się z Tobą
nasz konsultant, aby zadać kilka dodatkowych
pytań i umówić się na rozmowę wideo.


Pytania są po to, żeby nasz ekspert mógł lepiej się przygotować
do rozmowy. Dzięki odpowiedziom
na te pytania będzie mógł zapoznać się z:
  • ogólną specyfiką Twojej organizacji,
  • ewentualnymi problemami z jakimi się mierzysz,
  • Twoimi oczekiwaniami względem naszego systemu.

Przeważnie taka konsultacja trwa około 30 minut.

Adres

MediaPark Sp. z o.o.
Ul. Trylińskiego 10
10-683 Olsztyn

Biuro obsługi klienta

798 454 823 bok@media-park.pl

Współpraca / zapytania ofertowe

507 857 686 kontakt@media-park.pl
Wiadomość wysłana
Wiadomość została wysłana.
Dziękujemy!

Formularz kontaktowy